Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2010 22:04 - Жабка...
Автор: flycatblu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 889 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 04.08.2010 18:48


Здравейте отново за днес...Не очаквах, че пак ще правя постинг днес...Но се случи нещо странно току що и сядам да го напиша....Към девет вечерта тръгнах да разхождам кучето..Сега живея близо до река Марица, разходихме се по моста на реката, погледах я и тръгнахме да се връщаме с кучето...Както си вървях вече бях се отдалечила доста от реката на тротоара в сумрака видях да скача една малка жабка...Естествено ме хвана жал..за нея понеже беше доста на далечно разстояние от реката реших, че ще я хвана и ще се върна да я пусна...Приклекнах и почнах да я гоня понеже тя скача и се искаше усилия да я хвана...Този път един таксиметраджия ме загледа беше спрял малко по надолу и беше излязал от колата...а пък и аз както се бях снишила да я хвана беше нормално да му е интересно какво правя...Върнах се и я пуснах в коритото на реката, на сушата, пуснах я от метър и половина височина в храстите, дано да е успяла да се оправи...Странното обаче в тази работа е, че разказът, който утре ще публикувам завършва именно по този начин...
Малко смешно беше и това, че жабката беше малка и можех спокойно да си стисна ръката така че да не избяга, а на същата ръка имам една сребърна жабка пръстен...
Точно докато разхождах кучето и преди да срещна жабката се бях размечтала...Какво искам да ми се случи...Някакви такива мисли...най-вероятно породени от предишния ми постинг.
Освен това днес по новините  чух за една новина, която пак се допира по тема до утрешния разказ...

P.S....бих казала...думи нямам.....


Тагове:   Жабка,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: flycatblu
Категория: Поезия
Прочетен: 90731
Постинги: 72
Коментари: 76
Гласове: 774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031