Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2010 19:11 - Ша ставам хакерка.
Автор: flycatblu Категория: Забавление   
Прочетен: 2506 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 18.08.2010 20:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хора, реших нещо важно. Ша ставам хакерка. Месец и половина вече откак имам компютър и интернет. Това са първите и най-важни предпоставки, човек да стане хакер. Една Огромна част от моите заобикалящи упорито го демонстрират. Обаче и аз съм на ниво. Не се давам лесно и макар че така само се опитват да ми натрапят в главата, че кат до сега съм нямала компютър и интернет умствено съм много зле много се лъжат....Много съм наясно даже, аз да не би  да съм по-долу от тях....Освен това не се уча от другите...а сама...Аз не използвам думичката апдейт....Аз направо се ЪПВАМ ...и готово...не ми трябва много...защо да си тормозя мозъка за да направа сложна двучасова операция в компютъра по учебник...Като мога без опит да ъпна веднъж два пъти от тук от там и същото дори и случайно да го направя за 5-10 минути...Страшна съм...Но никой не иска да го признае...понеже не съм чула думичката апдейп и никой няма да се смили да ми обясни преди да се развие едночасова тирада, коя програма да си инсталирам за да може те да влизат в компютъра ми и да ми показват нагледно и демонстративно за да се науча как става. Не. Не и Не. Пак казвам ша ставам хакерка....
Аз така или иначе скоро няма да се науча какво значи апдейтвам или как се пише..За това го наричам ъпвам се...Много е близо до думичката напъвам се...Но поне съм честна както към себе си така и към другите....И до довечера като направа две-три--а дай, Боже и повече такива ъпвания мога да си легна като героиня в леглото с удовлетворение от успеха на изминалия и оползотворен  ден.





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexiev63 - Не е на добре, хакерче!?
18.08.2010 19:24
Свърши ти свободата, има да се "ъпваш" ли "ъпваш".
цитирай
2. flycatblu - aleхiev63
18.08.2010 19:45
:))))))))))))))))))))) Те тези дето апдейптват и те се ъпкат - аз съм ги виждала, догато ми обясняват туй, унуй нагледно без много приказки....Ама то се иска и приказка за тая работа, аз за тва викам ъпкам....
Аз освен това ще го правя къде къде по-добре от тях като обяснявам някой ден на някой ето така и тука ъпкаш...Поне ще съм директна...:))) Знам им всичките номера на разбирачите...Е на повечето...
цитирай
3. flycatblu - alav
18.08.2010 22:39
Ееееееее, много се радвам, че има още някой дето да мисли като мене...
цитирай
4. flycatblu - alav
19.08.2010 12:30
абе хубавото е, че с ъпването няма проблеми...:)) иначе все се явава нещо дето него зная и други проблеми..Аз съм гледала много реклами на ъпването - те го наричат сърфиране....ама аз не се чувствам така, все едно че сърфирам...
цитирай
5. hristo27 - Ъпвай само в положителна посока. ...
19.08.2010 22:28
Ъпвай само в положителна посока.
Имаш подкрепата ми!
цитирай
6. flycatblu - :))))))))))))))))))))))))))
20.08.2010 00:09
:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: flycatblu
Категория: Поезия
Прочетен: 91233
Постинги: 72
Коментари: 76
Гласове: 774
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930