Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 18:16 - Снимки, ама не!
Автор: flycatblu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2309 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 30.08.2010 20:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес когато изляох вън да разхождам кучето си мислех " Край! Повече никакви снимки!До тук бях със снимането! Край!" - Естествено това си има и своите причини - Нямам снимки...почти никакви. И когато помоля някой приятел или собствената ми сестра да ме снимат резултатите са отчайващи от снимането. Не е само това - бързат -като вдигнат фотоапарата срещу мен викат: бързам нямам време...Щракат две "бързи" снимки и хукват през глава- и то в буквалния смисъл...Вчера сестра ми запраши по стълбите...Само виках след нея...чакай...искам да ме снимаш с кучето...Не видях какво снимаш...И то при положение, че го правят хора, които са наясно, че нямам никакви снимки.Сестра ми е учила фотография няколко години...но в клипа, който трае 1 сек. в прическата мога да се конкурирам с баба Яга. Та за това казах край на снимането. Аз не съм с лоша визия и по принцип съм фотогенична...Но когато една работа се прави така--по-най-експресния начин- без въобще да ми се обръща внимание на мен..излизам винаги зле..Но това е нормално последица. Та както и да е. Вече ми писна наистина - от такова отношение. Та тъкмо си казвах край със снимките, когато пътя ми пресече една циганска каруца с кон. Излязоха от градинка пред един блок и се насочиха към булеварда за да излязат на него пресичайки тротоара точно пред мен. Имаше черна пътека/ нещо като черен път/ през градинката и тротоара, който излиза на главната улица. На мен ми се наложи да спра и да минат пред мен /пресекоха/ ми пътя...и като завиха изпада една изреска от картон от препълнената каруца с хартия. След като минаха и аз стигнах черната пътека - видях, че посредата на нея е паднала една снимка.
Стори ми се  много странно. Подминах. Не успях да видя какво точно имаше на снимката. А други хартии нямаше. Тя беше единствена на пътя. Продължих 6-7 метра, колкото ми трябваха да се убедя да се върна и да я взема, за да видя какво има снимано на нея. "Хора" виках си!. Взех е - да малки хора -деца - маскирани като Дядо Коледа едно момченце посредата, до него Снежанка, до Снежанка едно момченце и зад главата му една огромна снежинка, която му стои като ореол, а от другата страна едно момче облечено като палячо с една огромна конусовидна шапка, ама шапката е толкова дълга, че имаш усещането че е стигнала тавана - много смешно наистина...От чернобелите снимки от много много отдавна...Трябва да ви кажа, че снимката е уникална с тази дълга шапка, която са сложили на момчето. Снежанка от другата страна на дядо Коледа стои с една глава по-висока от всички момчетаИ като се загледа човек наистина е връх във фотографията няма майтап  - ще си я сложа в рамка!
Дали това не е някакъв знак...че все пак ще имам снимки...





Тагове:   не,


Гласувай:
5



1. alexiev63 - Ще имаш снимки, всякакви снимки, ...
30.08.2010 18:34
Ще имаш снимки, всякакви снимки, спри случаен човек и му подай фотоапарата, а ти бъди актриса по време на кастинг, а той да снима, не една а стотина.
цитирай
2. flycatblu - aleхiev63
30.08.2010 18:36
Да, и това ще стане, аз не се предавам!!! е поне за момента го направих :(
цитирай
3. hristo27 - Продължавай, ти можеш! Хубав ...
31.08.2010 08:22
Продължавай, ти можеш!
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: flycatblu
Категория: Поезия
Прочетен: 91159
Постинги: 72
Коментари: 76
Гласове: 774
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930