Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2010 19:17 - 25.08.2010г. - един специален ден!
Автор: flycatblu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2280 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 25.08.2010 19:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е един личен свръх изключително специален ден за мен. И пускам този постинг макар едва ли ще бъда актуална в блог бг, но искам да го отбележа за себе си.
Исках някак си самия ден да го разнообразя и реших да си купя нещо за спомен от днес. Влязох в магазин за един лев понеже там има доста интересни неща...Много рядко влизам специално в този магазин...Поразгледах и исках да си купя нещо, което ще ми нарави впечатление...имаше такова - Това бяха едни солници във вид на цвете, много оригинално направени и струваха 1 лв. Харесах ги и си купих два различни цвята лилава и зелена...След което продължих нататък, бях решила че ще си купя и едно шоколадово яйце, за да видя какво ще ми се падне. Изградила съм си такава традиция и много често на специални дни или празници често си копувам шоколадови яйца. Е след като вече бял купила солниците си купих и яйце - падна ми се смърфче, което държи в едната ръка лъжица, с другата се е хванал за корема и доволно се облизва с една бяла готварска шапка а пред него кофа със разляОн по кофата бял шоколад или мляко...това не мога да го преценя...Е, дали това ми е късметчето...:)
Обаче на картинката, следващата играчка /рисунка/ е торта със свещичка/ - а деня ми е такъв годишнина от нещо лично...После картинките са още 6 - с чешма, с кутия подарък, с възглавничка, с книги, с аквариум с рибка и завършва със саксия с цвете и калинка върху него...Красиво....!!!!!!!!


P.S. И забравих да кажа тъй като деня за мен е специален смърфчето ще си го направя талисманчето на компа ми....Такъв му бил късмета....:)))



Тагове:   ден,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. divna8 - Поздравления за специалният де...
25.08.2010 22:59
Поздравления за специалният ден!
Какъвто и да е повода - чувствай се и бъди щастлива...
Цветни сънища тази нощ - пълни с весели смърфчета,
които черпят с течен шоколад и раздават щастливи късметчета :):):)
цитирай
2. flycatblu - divna8
25.08.2010 23:48
Благодаря за пожеланието...ще се възползвам...:)))
цитирай
3. hristo27 - Да ти е усмихнат и с късмети деня!
26.08.2010 09:04
Да ти е усмихнат и с късмети деня!
цитирай
4. flycatblu - Благодаря, ти от сърце. . . усмив...
26.08.2010 12:04
Благодаря, ти от сърце...усмивките и късмета винаги са необходими в живота...:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: flycatblu
Категория: Поезия
Прочетен: 90734
Постинги: 72
Коментари: 76
Гласове: 774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031